Vecka sju

Det blev en ganska sen kväll igår. Satt och pratade i skype i flera timmar och lyckades självklart somna med datorn i knät. Inte helt lyckat med andra ord. Men tog iallafall en välbehövd sovmorgon idag och sedan en promenad med hundarna, så härligt med frisk luft. 
 
När jag kom hem gjorde jag mig en god frukost, älskar sena frukostar! Har inte så mycket annat inplanerat idag, mest vara hemma och ta det lugnt. Baka kanske?Är redan rastlös och lovet har knappt börjat, hur ska detta sluta? 
knäckemackor, blodapelsin, banan och chailatte♥


Kommentarer
Clara Edvinsson

ÅWOW vilken frukost! Jag ser att de "nya" tallrikarna används också, visste att det skulle bli på det viset nu när de är mycket mer lättillgängliga. Ha en fin dag! PUSS

Ps det finns massvis av saker att göra!

2014-02-10 @ 14:19:04
URL: http://www.claraedvinsson.se


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0