Semlor

Min fredag var verkligen super. Hade pizzafredag med de bästa tjejorna och lektionerna gick relativt bra. Fick ju faktiskt lov, vilket är super! Efter skolan drog jag mig till gymmet, har grym träningsvärk i mina armar idag. Kvällen avslutades med film och sedan skype med en saknad vän. Bra start på lovet med andra ord!
 
Idag tog jag mig en lång och välbehövlig sovmorgon. Det behövdes verkligen då jag inte fått speciellt mycket sömn denna vecka. Dagen tänkte jag spendera framför läxböcker så jag kan njuta av lovet utan att behöva tänka på massa måsten nästa vecka. Men först en semlepause med mamma, pappa, mormor och morfar♥
 
 


Kommentarer
Clara Edvinsson

Åh vilka fina bilder!

2014-02-08 @ 17:29:55
URL: http://www.claraedvinsson.se
VERONICA - mode & träning

De fina bilderna gör mig sååå sugen på semlor, bästa som finns! :) Kram

2014-02-09 @ 00:20:45
URL: http://glossfashion.com/vveronicas/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0