smiley face

Har länge letat efter en snygg mössa och har haft ett enda krav, att den ska vara vinröd. Har gått utan mössa hela vintern men tänkte att det kanske är bra att ha en mössa nu när jag snart ska till fjällen. Tog tag i det igår och letade mössor i alla affärer som fanns typ, så kräsen haha. Men hittade faktiskt en jag tyckte om, och gud så underbart det är att ha mössa på sig, mysfaktor tiotusen!
 
Har förövrigt haft en relativt bra dag, hade dock inställd första lektion så jag fick sitta i min ensamhet i nästan två timmar och kolla på serier. Ganska härligt det med dock. Är ensam hemma nu och jag gjorde precis mat, hamburgare med bröd. Är sjukt stolt över mig själv för det blev supergott! Kanske ska bli kock trots allt?
 
Ler mest hela tiden, är så sjukt glad över att jag har världens bästa människor i mitt liv!♥ 
 
 
 



Kommentarer
Clara Edvinsson

Vad fin du är, bästa syster <3

2014-02-19 @ 21:29:58
URL: http://www.claraedvinsson.se
Mildred

Lika fin som alltid❤️💕

2014-02-20 @ 09:16:22
URL: http://mildred.devote.se
cristina

Äntligen, som jag har tjatat. Man skall vara rädd om huvudet. Har du dessutom vantar på dig lovar jag att inte tjata mer. kram från mormor

2014-02-21 @ 09:52:44
cristina

Äntligen, som jag har tjatat. Man skall vara rädd om huvudet. Har du dessutom vantar på dig lovar jag att inte tjata mer. kram från mormor

2014-02-21 @ 09:52:44


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0