höst

Vaknade imorse och ville bara ligga kvar i sängen. Det var så sjukt kallt! Beslutade mig efter ca 30 minuter att jag skulle gå upp och hoppa in duschen, sagt och gjort. Frös dock fortfarande och det blev inte bättre av gå till bussen när temperaturmätaren visade fem grader. Vad hände med sommaren? Sen har jag frysit konstant hela dagen trots att jag hade på mig min höstjacka och en gosig halsduk. 

När skolan var över så åkte jag och fixade lite saker inför helgen, är så sjukt taggad! Borde egentligen plugga nu men mamma har köpt en blåbärspaj så plugget får vänta. Förresten så kommer min underbara syster hem inatt, känns behövligt eftersom att jag behöver hjälp med fysiken, hihi.

Jag älskar hösten men måste det vara så kallt? 
Kände mig lite höstklädd idag iallafall
 
 


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0