ingen rubrik

Fruktansvärda nyheter.. Eller aa för bloggen då.. Min dator har börjat strula igen, den stängs av hela tiden.. Jag hoppas att jag hinner publicera detta innan datorn stängs av. Jag har typ försökt skriva ett inlägg jätte länge nu men den bara stängs av :(
 
Jag måste snart gå till affären. Jag ska köpa frulle tills imon. Skolan börjar ju, sjukt pepp! Velat tillbaka till skolan sen nyår, hehe. Men helt seriöst så saknar jag alla mina vänner som Madde, Hanna, Mille, Fille, Emil, Nasse, Carro, Hassan, Larsina, Larsana & jätte många mer! :o typ hela klassen saknar jag, och lärarna.. Aa saknar skolan sjukt mkt. ):

USB kablen är fortfartande borta, vilket gör mig riktigt sur. Jag tog lite bilder innan men färgen på håret stämmer inte på bilderna.. Får se om det går enklare att ta kort på det imon i dagsljus ? 

Sålänge får det bli en gammal bild :P

 
Nej.. nu saknar jag våren :(



Kommentarer
Larsina

Saknar dig med:D

2011-01-10 @ 22:02:12
järnspöken

gud va fin bild <3

2011-02-13 @ 16:31:29
URL: http://lallabecca.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0