hatar cam bilder :(

God kväll alla söta!

Sitter just nu på mitt rum och är livrädd för att det är några utanför som skjuter smällare :s
Sitter och SMSar med söta Ellen också! Vi ska på bio imorgon med bästa Madz :)
Stan idag var  helt ok. Var hos polisen och gjorde ett pass... Såg ut som skit på bilden (men det gör väl alla på ett passfoto?) Det tog max fem minuter. Sedan åkte vi till stan för att boka in en synundersökning till mig.. Dumma skolsköterska som inte tycker att jag har bra syn :s 
sedan blev det lite saker på Jula och Ikea :)


Imorgon ska jag till stan med min syster! :D Och vid tolvtiden kommer troligtvis Ellen också :) MYS! :o



 


Kommentarer
järnspöken

om du inte gillar din bloggdesign kan jag hjälpa dig att göra en ny om du behöver hjälp, du skrev nåt om det i inlägget med Kenttröjan. Mne ville kommentera detta inlägget och säga att du är så otroligt jäkla söt Julia!

2011-02-15 @ 00:01:02
URL: http://lallabecca.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0