påsk!

Glad påsk på alla läsare :)
Brukar iof inte fira påsken speciellt mycket. Men jag hör massa fyverkerier utanför huset någonstans. Har även köpt ett påskägg till mig själv och öst i mig massa godis :) För va är en påsk utan godis, sv: ingen.
Men idag har jag cyklat till visingsö. Ja, jag cyklade faktiskt rakt över vättern till visingsö, nej nu ljög jag. Jag åkte färja över och hade med mig två cyklar (min och maddes), sen mötte Madde upp mig i hamnen och vi cyklade till Pärsgården eftersom Gränna fotoklubb (som jag är medlem i) hade vernissage där idag, sålde faktiskt en tavla för 750kr :) HAPPY I AM RIGHT NOW! hiihii
Imorgon blir det ön igen, men då ska jag till tempelgården och jobba lite :) Alltid kul att träffa familjen Eriksson ♥
hihi. Madeleine Eriksson ♥


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0