Bunnström med Ellen

Idag cyklade jag och Ellen till Bunnström och badade, igen. Igår sa jag till mig själv att ALDRIG cykla upp dit igen, jag var så gott som död när jag var frammer igår, men idag gick det bättre! (:
Vi cyklade upp dit vid ett ungefär och när vi var framme så badade de och solade!
Thea och Rebecka kom efter en stund och vid tre tiden började de "skoja" med mig och Ellen, så det blev en lite "blöt fight" hehe, vi slogs inte utan vi hade jätte kul men vi kastade lera på varandra och skvätte vatten.
De gjorde ett sandslott över mina fötter, hehe. Men vid fyra så drog jag och Ellen hem, det var mycket enklare att åka hem, hihi.

När jag kommit hem så åt jag mat som mamma hade gjort och nyss så var jag och syster i hamnen och käkade glass (: Det är tur att man har en sådan snäll syster som bjuder på glass!
Imorgon ska jag troligtvis vara med Maddi, vi ska planera lite inför Öland tror jag, om det blir fint väder kanske Ellen också ska vara med och då drar vi upp till Bunnström igen tror jag!

Försöker få in bilder, men men överförningssladd har damp :o

Får se om det går att ladda upp bilder lite senare!


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0