Mammas dag idag

Idag är det alla mammors dag och vill passa på att säga grattis till min underbara mamma, du är bäst!
Mormor och morfar var här med tårta på dagen, senare blev vi bjudna på restaurang. Åt supergod mat och sedan tog jag en långpromenad och badade Bosse i Vättern. En helt okej söndag med andra ord.
 
Ingen söndagsångest ikväll inte, går bara i skolan två dagar denna veckan och har inga lektioner någon av dagarna. En vecka som jag nog ska klara av. Hoppas även på att jag har möjlighet att träffa min älskade, det vore mysigt!
 


Kommentarer
Clara Edvinsson

Nu blir jag ännu mer avundsjuk! Jag hade också velat vara med om din superfina söndag och Mors dag! Hoppas du nu får en fin vecka. Saknar er, kram

+ älskar att du bloggar

Svar: Du är ju snart hemma! Och mormor har lovat att hon ska bjuda oss i sommar <3
Julia Edvinsson

2014-05-25 @ 20:48:25
URL: http://www.claraedvinsson.se


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0