Tavlor

Jag har varit med och ställt ut fem foton under en fotoutställning under några veckors tid. Jag trodde verkligen inte att jag skulle få chansen att sälja en tavla, men konstigt nog så var det en tjej som ville köpa två stycken! Blev överlycklig när jag fick veta det, att någon skulle vilja ha mina bilder

Självklart handlar det inte om att jag vill sälja mina foton, utan snarare om att jag vill visa upp dem. Jag älskar ju trots allt att stå bakom kameran och är i princip helt självlärd, att sälja en tavla tycker jag är ett bra kvitto på att det lönar sig att hålla på med det man älskar. 
 
 


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0