Skidor

Har hunnit inviga min skidor hela tre gånger... Hade hoppats på massor av snö i vinter, men så blev inte fallet. Jag skulle egentligen åkt tjejvasan med mamma i år. Men mamma trillade och slog i ryggen när vi var i Eksjö och åkte, så hon kan inte åka. Att som otränad åka upp till Dalarna över en dag för att jag ska ta mig igenom 3 mil på skidor, känns inte som det mest optimala just nu... Så tjejvasan får tyvärr vänta ett år. Och nästa år är det tjejklassikern med Annie och Kajsa som gäller, är supertaggad! 
 
Känner att jag måste lära mig lite mer teknik och få några fler mil i benen innan jag ger mig ut på stora utmaningar och äventyr.
 Jag och bästa syster!


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0