mix of fruits

Har som nyårslöfte att jag inte ska äta godis förens jag har sommarlov. Så vad gör man när man är så otroligt sugen på något att stoppa i munnen? Fruktsallad så klart! Riktigt gott, enkelt att göra och nyttigt dessutom, super.
 
Har även två andra nyårslöften som jag har hållt, är förvånad faktiskt. Det ena är att jag ska träna minst tre gånger i veckan. Eftersom det är så roligt att träna så har det inte blivit något problem än, dock så räcker inte tiden till ibland men tre pass varje vecka har det faktiskt blivit. Stolt!

Mitt tredje, och värsta, löfte är att jag har shoppingförbud fram tills juni. Får alltså inte köpa kläder, skor, smink osv på en evighet... Haha. Plågade mig själv idag genom att springa in i några affärer innan bussen gick. Men lyckades motstå frestelsen. Anledningen till varför jag gör detta är för att jag vill ha pengar att roa mig med i sommar, smart eller hur?
 
 
 
 


Kommentarer
ida foto. ♛

åh gott!!

2014-02-07 @ 22:08:18
URL: http://prinsesc.blogg.se


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0