Mormor Magdas

Har lovat Mildred att jag någon gång i sommar ska komma och köpa glass av henne i Taberg. Igår hade jag inga planer alls så tänkte att det passade perfekt att ta en tripp till Taberg för lite glassätande. Trots att det tog ca 2 timmar att komma dit så gjorde det inget för glassen smakade himmelskt och fick dessutom krama om min bästa vän innan hon drar till Frankrike. 
 
När jag kom dit hade jag inte räknat med att jag skulle få massa glass... Fick en bägare med tre jättestora kulor, vilket jag kämpade med länge för att äta upp, men gud så gott det var! Dessutom fick jag med mig massa glass hem, hon är för snäll hon den där Mildred♥
Åk till Taberg mina kära vänner om ni vill äta riktigt god glass. Kakdegsglassen rekommenderas starkt!


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0