Påskafton

Precis som förra året så firade jag min påsk i Forserum hos underbara Albin och hans familj. Fick massa god mat, ett smarrigt påskägg samt massa efterlängtade kramar.

Mitt lov har gått alldeles för fort... Spenderade i stort sätt hela förra helgen med världens bästa kille samt tjejkväll hos Fanny med tacomys och eyetoy, hur kul som helst! Jobbade i tisdags, onsdags och torsdags och igår sov jag hos Mildred. Om tre dagar börjar skolan igen och jag har lite smått pluggångest då jag inte hunnit att göra något av det jag planerat, men det får lösa sig på något sätt. Jag har ju påsklov för sjutton!



Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0