april april

Ny månad, nya tag!

Har haft noll inspiration till att blogga, inte speciellt mycket tid heller för den delen. Men kände att jag behövde ta tag i bloggandet nu. Solen skiner, det är sommartid, det blir ljusare och ljusare ute och jag är bara allmänt glad.  En superstart på april med andra ord. 
 

Och galet vad snabbt tiden går, veckorna bara flyger iväg! Det händer dessutom väldigt mycket denna våren och jag  vet inte riktigt hur jag ska hinna med allting. Det är liksom inte långt kvar till sommarlovet om man tänker efter, men först väntas påsklov och en hel del plugg, hehe. 
Med Veronica Maggio spelandes - allt är för bra nu


Kommentarer
Clara Edvinsson

Åh vad fin du är min älskade syster. Saknar dig för mycket. KRAMAR, ses snart

2014-04-01 @ 19:30:29
URL: http://www.claraedvinsson.se


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0