Not a good day

Usch, denna dagen är ingen dag jag vill minnas precis... Började med att jag missade bussen jag hade tänkt att åka med, detta resulterade i att jag inte hann äta någon lunch i skolan. Fick världens huvudvärk på matten, som förövrigt har suttit i hela dagen. Trodde att det skulle bli bättre med lite jobb, men fick stressa som en idiot för att komma i tid och sen var hela träningen rörig. Som grädde på moset så fick jag vänta i över en timme för skjuts hem... Inte min dag med andra ord.
 
Det hela blev dock bättre när jag kom hem och fick megagod mat! Och imorgon är det ju fredag, och fredagar är ju alltid underbara. Så ska hoppa i säng nu och hoppas på att jag vaknar utan ett bultande huvud imorgon.
Såhär glad ska jag vara imorgon!


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0