Loving the weather

Åh! Jag trodde sommaren var över, men icke! Vädret ute är faktiskt helt underbart. 
 
Nog om det, FREDAG idag ju!! Kom hem från skolan för någon timme sedan och sedan dess har jag suttit och bara lekt massa med olika bilder, hur kul som helst! Är dock ganska stressad nu då jag måste packa min resväska inför helgen... Ska även åka till faster om en halvtimme och fira Tjabba. Så mysigt, älskar att åka till faster! Hoppas på att kusinvitamin(er) är där också. 
 
Oj, glömde nästan... HAR BILJETTER TILL HÅKAN DEN 27/12 I HUSKVARNA!!!!!
 
Ha en fin fredag!
 


Kommentarer
Eleonore

Sorry, vi åker ut en sväng imorgon...

2013-09-06 @ 18:03:35
Eleonore

Sorry, vi åker ut en sväng imorgon...

2013-09-06 @ 18:04:37


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0