long time no see

Det var ett tag sedan sen sist jag skrev... Har helt enkelt inte haft tid, spenderar mestadels av min tid i skolan eller upptagen med skolarbeten osv. Ska verkligen bli bättre med bloggandet, promise! 

Imorgon börjar jag redan klockan 8 med webbutveckling, hur kul låter inte det? Ser fram emot det iallafall! Har sedan franska och har pluggat som en idiot på mina franskaglosor ikväll och nu äntligen så sitter de!! Efter skolan blir det jobb och sedan mer plugg. Det är typ så alla mina dagar ser ut, inte så kul kanske. 
 
Efter 2 veckors uppehåll (pga att jag inte hade något busskort) så var jag äntligen tillbaka på gymmet idag! Körde intervaller på löpbandet samt ett lite lugnare benpass men det tog dock rejält i musklerna. Känns underbart att vara back on track!! Nu kör vi såhär hela hösten!
 
Fick iallafall reda på kanske årets bästa nyhet idag, och vet EXAKT vad jag önskar mig i julklapp! 
 
 
 


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0