London weekend

Förra helgen var jag med familjen och faster i London. Jag älskar den staden, så fin, stor och underbar! Det spelade ingen roll att vi bodde på ett hotell ca 50 minuter med "The Underground" från centrala London, hotellet var så fint att det vägde upp det. Även fast vi bara hade tre dagar på oss så hann vi med att se mycket plus shopping såklart.
Höjdpunkten var att promenera vid Themsen på kvällen vid skymningen. Bara kolla på hur fint London Eye är by night!
 
Återigen, jag älskar verkligen London. Men nu vill jag upptäcka fler städer i världen. Drömmen är Paris!
 
London är underbart ♥


Kommentarer
Elin

Men åh vad fina bilder!
Vill också till london :)

Vilken kamera använder du för att ta så fina bilder?

2013-09-28 @ 19:40:39


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0