New in

Igår bestämde sig mamma, jag och pappa att vi skulle turista lite i vår egna lilla stad. Jag gick in i en affär som jag aldrig varit inne i tidigare och hittade en jättefin klänning som dessutom var på rea, underbart! Trots att det inte finns speciellt många affärer här så lyckades jag hitta en frän t-shirt ett par jeans och en hårprodukt, allt på rea! 
 
Jag fick en tub med "KMS moist repair" av mormor i julklapp för 2 år sedan och den räckde i nästan ett helt år och sedan när jag skulle köpa en ny så fanns den inte någon stans. Gav upp letandet och försökt hitta liknande produkter att använda med denna är verkligen den bästa. Blev så glad när jag hittade den hos frisören igår samt att den var nedsatt i pris. 
 
Nu kommer inte bara jag vara glad i framtiden, utan mitt hår också!
(Bild på klänningen kommer i ett annat inlägg)
 
 


Kommentarer
Adriana Aroose

va fin tröja!!

Svar: Tusen tack! Hittade den för ynka 40kr :)
Julia Edvinsson

2013-08-18 @ 14:46:06
URL: http://aaroose.blogg.se


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0