måndag

Dagen började med att man försov sig. Som tur är så har jag världens bästa vän som smsade mig imorse, utan honom skulle jag säkert fortfarande sova... Så tack Albin, du är BÄST!
Skolan idag var helt okej, det började med att vi lyssnade på någon som hade föreläsning om mobbning, och sedan efter lunch kollade klassen på skräckfilm. Filmen var faktiskt riktigt bra, men blev döv efter att de flesta skrev såfruktansvärtförfärligt högt. 
 
Efter skolan drog jag till gymmet, sjukt skönt att börja träna igen! Även om jag var helt död när jag var klar, men det är så det ska vara antar jag!
 
Filmen vi såg i skolan, The Woman In Black. Rekomenderas faktiskt att se!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0