Hv-dagen

8/9 2012
Dagen började med jobb och sedan gick jag en sväng på A6 med mamma. Fick med mig två grejor hem, visar upp det imorgon. Efter A6 så drog jag till Kinnarps för att träffa Albin. HV-dagen idag, så det var ganska mycket folk och aktiviteter. Jag och Albin tog lite yogurt innan vi mötte upp Gustav och Sebbe.
Klockan 16.00 var det träningsmatch mot Rögle, som HV tyvärr förlorade i straffar, 1-2 :( Tycker att Jason Krog var en stor tumme ner idag på isen. Men aja, det var bara en träningsmatch...
Efter HV så drog jag, Albin och Gustav o käka pizza! Hihi, ganska okej lördag med andra ord! 
Gratis är alltid gott, hihi! ♥


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0