Att det ska vara så svårt att stänga av datorn.

Nu sitter jag här igen... framför datorn klockan halv två på natten. Inte nog med att det blir sena kvällar så blir det också lång sovmorgon.. Har vaknat runt 12 varje dag under lovet, vissa dagar har jag vaknat klockan 14.00 och då är ju resten av dagen helt förstörd. Tänkte gå och lägga mig vid elva tiden men jag har verkligen fastnat bland massa bloggar. Nej men nu får jag ta och stänga av datorn. Ska sätta alarmet på klockan 9 och se om jag orkar gå upp tills dess... Det har ju inte fungerat den senaste veckan... Nej men godnatt alla söta läsare ♥
trött tjej = cambild.. uppochner dessutom. Aja, godnatt!


Kommentarer
Rebecka

sv; Tack så mycket, men du är sjukt söt :D

2012-01-09 @ 08:31:16
URL: http://simgrisarna.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0