Vad jag gjorde i lördags!

Jag har glömt bort att skriva vad jag gjorde i lördags, så jag gör det nu. Jag (och min familj) var i Stockholm för jag skulle på min konfirmationsträff. Sedan skulle jag och syster gå på stan men pappa körde fel så vi kom dit vid fem, och det stänger sex. Det blev inte så många affärer men jag köpte denna byxdressen< (på bilden har jag det som linne), hittade även ett par sjukt snygga skor som jag har letat efter i all evighet (typ), men jag hade inte råd :(
Efter stan så gick jag och min syster på Grönalund, woho :) Det var jätteskoj! I början var det ganska lång kö men den sista timmen var det bara att i stort sätt springa in och åka :) Min syster lurade med mig i Insane och när vi stod nästan längst fram i kön så stannar "vagnen/hjulet", den står helt stilla mitt uppe i luften och jag vägrade att åka den då. Men min syster är omöjlig att "vinna" över, så hon fick med mig i den. Det var den ända attraktionen som jag inte skrek i för att jag var så rädd.
Den klart roligaste attraktionen är EXTREME! Den syns på bild, den med 5 "armar" som snurrar runt :) Skit skoj!
Dessa limousiner (+minst 4 andra) stod utanför när vi skull hem. Jag gillar den rosa, hihi :)


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0