Hej lördag!

Hej. Jag har haft det lite fullt upp i veckan så jag har inte hunnit blogga.. Gjorde några tidsinställda inlägg men om har inte publicerats! :(
Idag ska jag iallafall till Mille. Hon är värden för "Halv åtta hos mig" idag. Förra gången var vi hos Madde och nästa gång tror jag det blir hos mig? Hos Mille träffar man såklart Hanna och Fille o Madde också! Sen ska vi sova hos henne, mysigt! Så nu vet ni min dag. Kanske inte blir så mycket bloggande i helgen men då vet ni varför! Men ska ta med mig kameran så det blir en bildbomb när jag kommer hem! :)
Mildred, du är SÅ fin! <3


Kommentarer
Felicia

Sötnos<3



Älskar dig<3

2011-03-07 @ 18:21:25


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0