Håkan Hellström 25/3 2011

Håkan i fredags. Helt obeskrivligt underbart. Kom dit vid kvart över sex, bara att se den långa kön och bara höra alla fans som stod lite längre fram som sjöng "kom igen Lena" och andra helt azum låtar fick mig att helt totalt glömma bort att det var svinkallt ute. Insläpp halv/kvart i sju. Springa in och ta en bra plats. (alla typ stannade i garderoben men jag och Madz sprang in och ställde oss). Vi fick stå längst fram lite till vänster. lokalen börjar fyllas mer och mer och klockan tickade långsamt framåt.
Vi får stå där i en timme o tjugo minuter innan konserten börjar. Det trycker på mer och mer och folket börjar strömma in. Jag och Madz spelar spel och kör "namn-lekar" för att tiden ska gå fortare.
Innan ens konserten har börjat så står fansen och hoppar och sjunger hans låtar. Och innan ens konserten har börjat får vakterna bära ut en tjej som har svimmat.
Håkan kommer in på scen och trycket fördubblas. Stämningen höjs med 90% och allt är helt perfekt. (srry för dåliga bilder)
Jag formade ett hjärta med händerna när han kom och då lyfte han på hatten och blinkade åt mig. Jag tror jag dog då! :o
i slutet slängde trummisen ut sina trummpinnar. Och jag fick tag i den ena, men så var det en brevid mig som snodde den ifrån mig. Buhuu. .__.
Jag tog lite över tvåhundra bilder och typ sjukt många videos. Men ska göra läxor nu så har inte tid att lägga upp de. I slutet när vi skulle gå till bilen kan man säga att jag var döv. Jag hörde ingenting. Får väl skylla mig lite själv eftersom att jag stod vid högtalaren... Men det var en helt underbar kväll. Tack!


Kommentarer
Linnea

Åh, Daniel. <3

Men haha, gud vad kort tid du köade? Fast du fick ju ändå en jättebra plats. Vad skumt.

2011-03-27 @ 13:26:15
URL: http://rapotato.blogg.se/
Linnea

Sv: Det är 2 på vårturnén. Sedan blir det väl en massa i sommar om allt går som det ska. Har redan 4 inbokade för sommaren.

2011-03-27 @ 15:50:57
URL: http://rapotato.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0