En bild från idag !

Hej Tisdag!
Just nu hatar jag Engelska (lektionerna för tillfället) och SO!
På engelskan idag kollade vi på ett avsnitt ur Skitiga jobb (eller nått liknande) och det var om de som jobbade med att plocka bort döda djur från vägen osv. Det slutade med att jag efter 20 minuter (ungefär) sprang lipandes ut ur klassrummet... Satt sedan på golvet i korridoren hela lektionen. Imorgon ska vi kolla klart på det men då ska jag och några andra sitta i ett annat klassrum och jobba.. Bättre det!!..
Och så SO.. Prov på torsdag. Kan inte så mycket och imon hinner jag inte plugga. Så får väl gå bort från datorn och börja plugga nu!
Update: har inte fixat bloggen.... ÄN!


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0