Hemma!

Hej!
Kom hem ifrån England för ungefär två veckor sedan. Jag ber om ursäkt för urusel uppdatering på bloggen, men jag har inte hunnit med datan speciellt mycket sedan jag kom hem. Jag har konfirmerats och haft partaj! :) Felicia, Madde och Mildred kom till mig och vi övernattade i tält, sjukt mysigt. Sedan skulle vi sova en natt till hos mig i tält, vi kollade dock på Irene Huss- Tatuerad Torso, innan vi skulle gå ut till tältet, vilket var väldigt lyckat, hehhe. Sen åkte jag, madde och mille hem till mille och så sov vi där i två nätter :) SJUKT MYCKET MYYYS! Nu är dock Mille i Uppsala, men så fort hon kommer hem så ska vi vänta på sommarvädret, hyra en kanot och padla o bada! :) Uppdaterar mer om England och konfirmationen en annan dag :)
(mobilbild) haha, ser ni mig? hahah :p


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0