sov sött

Nej nu är det dags att sova. Jag har packat allt jag  behöver så som nya böcker och pennor osv. Slipper iaf att åka buss imon. tummeupp. Mamma skjutsar vilket är fedt najs! Nu ska jag snart gå och  ta bort all makeup och borsta tänderna o lite så. Lägga fram en outfit och ställa väckarklockan på 06.30 :) lite sovmorgon iaf! :D På onsdag börjar jag klockan 8 och går till halv 4. Nej inte kul alls. Måste åka 06.55 bussen och det betyder INGEN SOVMORGON :( sen börjar jobbet vid 4 till 7 så kommer hem typ halv nio eller nåt :s fedt segt men aja.. Vill man ha cash får man ligga i :D

Och roligt att det är några som har hittat till min blogg igen, det uppskattas! Och ang kommentarerna.. Jag har fått mail om att era kommentarer inte publiceras.. Och jag har faktiaskt en förklaring. Varje gång jag trycker på "Godkänn kommentar" så typ laggar datorn... den typ stängs av helt efter det och jag provade innan att trycka i flera samtidigt, mne nehe då... damp data!! Får kolla på det imon! :)


fattar inte att jag lägger ut detta ! :o hehe bild ifrån 2008, alltså typ TRE år sedan!

2008. tiden då jag var lycklig


2011, nytt år nya möjligheter!


Kommentarer
linn 8D'

vadå, då jag var lycklig?



e du nte de nu lr?

2011-01-11 @ 15:44:14
URL: http://linnthegiirl.blogg.se/
Jennie ♥

ha en trevlig kväll! kram

2011-01-11 @ 16:45:00
URL: http://jennsiii.blogg.se/
vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!



Hej :) superkul att du är med i dagens blogg! HA EN UNDERBAR DAG (:

2011-01-11 @ 18:06:54
URL: http://vadfanskajagheta.se


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0