TGIF!

thanks god its friday.

Hej!
Veckan har gått jättefort och nu är det fredag! Skolan idag var inte OKEJ. Vi började med svenska och sedan engelska, ganska kul, men sedan idrott med vollyboll (gillas inte, mina handleder gjorde ont), sen var det matteprov (vilket var svårt för att jag inte fattade) och sen scienceprov med vikarie... Alltså två prov idag, det är INTE ok.
Men jag ska inte gnälla.. Nästa vecka väntar SO-prov och det gillas inte! Skolan är ganska jobbig ibland.. Vissa veckor har vi jätte många prov och vissa veckor har vi knappt inga läxor alls..
Efter science provet, som jag satt kvar på 10 min extra (typ alla gick kvart i 2 och jag gick kvart över två.) så skulle hinna med bussen som skulle ta oss hem. Men då ser jag Katarina komma gående och fråga om vi ska åka med hem.. Och så gjorde vi det och nu sitter jag här med sex runtspringande hundar.. :) Ikväll blir det MYS med middag :) ses!
Min lilla sötnos. Manda ♥


Kommentarer
järnspöken

jag har prao nästa vecka :D

2011-02-26 @ 08:48:09
URL: http://lallabecca.blogg.se/
Felicia<3

Söt,



Pözz<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

2011-03-08 @ 18:28:05


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0