Julia Dagen

Väcktes idag av att mamma ( plus två hundar ) kom in på mitt rum och sa GRATTIS på Julia Dagen... Jag hade helt glömt bort det. GRATTIS TILL ALLA SOM HETER JULIA! Just nu sitter jag och väntar på att Madz ska komma. Vi ska göra klart ett arbete som vill håller på med i science. Ikväll blir det troligtvist Ellen och Madz hemma hos någon med en mysig film. Det är så kul att hitta på nått med någon (gammal) klasskompis. Saknar alla så mycket nu när man inte ser någon på dagarna. Eller, går ju i samma klass som Madz men det är inte samma sak! Nu ska jag sminka mig så ses kanske senare! KRAM!
Bild tagen innan Rehams fest. (två veckor sedan)
Linne- H&M
Spets blus- H&M


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0