Godmorgon söndag.

Har egentligen varit vaken sedan halv nio men har bara duschat och legat i sängen sedan dess. Mamma och syster har städat hela morgonen lång och om ungefär en timme ska vi åka till jkpg för att....
Berättar mer sen.
När jag duschade tyckte jag att det var så skönt så jag stod kvar jätte länge i duschsen, höjde värmen hela tiden också. Så när jag gick ut ur duschen var hela rummet fullt av ånga... Det kändes även som om jag hade sprungit några mil, kunde knappt andas o jag var helt skakig. Jag var helt skakig i över en timma, men det börjar släppa nu..
Måste påminna mig själv om att inte duscha så varmt.
bara en snabb liten (dålig) outfit bild.
jeans- JC
adidas (tröja?) - intersport


Kommentarer
Linnea.

Sv: Sånt är ju tråkigt! D:

2011-02-20 @ 12:38:43
URL: http://rapotato.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0