volksåp negiltnä

Äntligen Påsklov. Har väntat i åtta veckor på att det ska bli påsklov. Men nu när jag har det så inser jag att det inte är så kul, att det bara är massa läxor som ska göras. Att jag måste till biblioteket för att hitta böcker som jag kan använda till SO-projektet och hemkunskaps powerpoint som ska bli klar och massa svenska på det. Ändå så sitter jag bara framför TVn eller datan hela dagarna. Men imorgon ska det bli skärpning, inte för att jag hade tänkt att göra några läxor, men jag ska hitta på något mysigt med Mille och Fille i staden Jönköping. ses någon gång när jag är på blogghumör, om man kan vara på det humöret vill säga.


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0