sista dagen innan skolan börjar...

Ja nu är det sista dagen innan skolan börjar. Det känns ju lite sådär eftersom jag inte har gjort en enda läxa och vädret är på topp! Får väl sitta ute och läsa en bok eller nått, hihi. Igår hade jag fullt upp hela dagen. Jag var på Visingsö och jobbade. Kom hem på kvällen och sedan gick jag och syster och kollade på film! :) Idag sov jag ganska länge och sedan har vi bara suttit och fikat lite och kollat på lite saker som vi ska göra när vi åker till Stockholm :)
Vilket är den sjunde maj :)
Tittade på lite klännigar på H&M och blev kär i dessa :)
finns  här
finns här
finns här
såå söta!♥


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0