när jag har tråkigt så...

...brukar jag redigera bilder. Det är nog mest för att jag älskar att sitta och pilla med alla olika saker som finns i photoshop. Skulle inte klara mig utan det i en endaste sekund. Eller jo kanske. Men så fort jag kommer hem och har lite tid över så sätter jag mig vid photoshop och redigerar och raderar. Först gör jag något men det blir så misslyckat så jag raderar det... För bara några sekunder sedan blev jag klar med denna. Litet oseriös dock. Inte så mycket tid nerlagt. Men ni fattar principen.


Kommentarer
rebecca

sv; men usch jag är så ful men du är jättefin och jag har ibte sett dig i skolan DDD:

det är okej och längtar efter resultatet :DDDD

2011-04-12 @ 19:24:04
URL: http://lallabecca.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0