måndag igen.

Hej måndag. Har inte haft någon tid för att blogga. Okej det var en lögn. Men jag har inte orkat att blogga faktiskt. Jag har jobbat i helgen och sen igår när jag kom hem så kollade jag på 8 avsnitt av CSI Miami. Iallafall. Idag har jag haft science prov (No prov) och det gick väl sådär. Jag tyckte att det var lite svårt men ett G hoppas jag på :) Sen spelade jag gitarr och det gick super. Fick börja på ett nytt riff idag och det är verkligen super kul :) Nåja Samuel sötnöt fyller 13 imorgon och det ska vi självklart fira, eller?? Hehe. Blir väl till att sjunga för honom på VARJE lektion? Så som vi gjorde för hans syster Hanna :) Ska nog faktiskt gå upp och kolla på lite mer CSI. Eller öva till matte eller engelska provet. Vi får se!


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0