helgen.

Hej igen. Har ni haft en bra helg? Det har jag iallafall. I fredags åkte jag och Madde hem till Mildred efter skolan. Vi tre hade lite flumm och senare på kvällen gick vi ut och åkta linbana på skolgården. Det var skit kul! Och sen skulle vi komma upp på nån ställning, hehe. Madde och Mille kom upp men jag (klumpig som jag ä) ramla ner... Men sen kom jag också upp och vi satt där och snacka och lite sånt. Sen körde vi någon lek på några snörrgrejjor. hihi. Sen drog vi hem till Mille och åt och gjorde och färdiga för natten och blåste upp luftmadrassen som alla vi tre skulle sova på. (den var stor). Mitt i natten känner jag att jag har ont i ryggen... Mildred också, hehe. Så vi väckte Madde och sa att vi var tvungna att pumpa upp madrassen igen för all luft hade gått ur. Vi pumpade upp den och gick o la oss. Senare 6-7 tiden väcker Mille mig och säger att vi måste pumpa igen... Så vi gjorde det.. Då upptäckte jag att det var tre hål på sidan av madrassen... Inte konstigt att vi låg på golvet... Vi tejpade igen hålen och gick o la oss IGEN. Men ingen kunde sova så vi låg och flumma. Men vi kom inte upp ur madrassen förrän klockan halv elva typ. Vi gick till VIP och köpte "lite" godis och sen på hemvägen kunde vi inte motstå att stanna på skolgården och åka linbana :) hihi. Sen gick vi på stan i några timmar och träffade "några" som Mildred verkligen ÄLSKAR :) hihi.. Neh. Men det var min helg. Ointressant? Kanske det. Men bästa helgen på länge!
tog inga bilder. så det fick bli två bilder ur arkivet!


Kommentarer
Felicia

Älskar er sötnosar<3

2011-04-04 @ 19:03:30


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0