älskar hösten

Jag älskar verkligen hösten.. Det är så mysiga, mörka kvällar! Sitter just nu och njuter av en kopp varm choklad och tända ljus. Gör läxor också, inte lika mysigt men aja..

Imorgon har vi Class Cash Day i skolan och vi ska mysa till det med en film i slutet av dagen :)

För er som inte vet vad CCD är: Det är en dag när vi får göra något för 80kr/person.. Vår klass har valt att spara pengarna (och annvända dem i slutet av 7an eller kanske spara dem tills 9an) och göra kostnadsfria saker ett tag..

Jag har köpt lite godis som jag ska ha med mig imorgon till filmen :)



Chokladen blir extra god när man dricker den ur en mugg där det står Chocolate på :)
Tack faster för den fina muggen ♥



Kommentarer
SARA

åå tack så mycket!!<333 ja det sen har jag också ont i huvedet!!!!=( men idag ska jag till skolan!!<3

2010-09-15 @ 07:07:38
URL: http://sarapiper.blogg.se/
SARA

samma här!!!!!!

2010-09-15 @ 07:13:52
URL: http://sarapiper.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0