Stockholm imorgon!

Imorgon åker jag till Stockholm då. :)
Jag har nämnligen vunnit en tävling på Rosendals trädgård och de vill att jag ska vara där och ta emot priset. Jag m familj såg att det var en bra chans att gå lite på stan eftersom vi inte hann med det så mycket förra gången vi var där.
Jag ska gå till Colorez och kolla in deras tishor :) Åker runt halv sju på morgonen så det blir nog inget bloggande på dagen... Vi får se när vi kommer hem och så...  Men vi ses!
min hund älskar chips :)


Kommentarer
josefin

sv: hade me tänk köpa den vita fast i affär ;)

2010-10-03 @ 11:42:39
URL: http://jnaxeelsson.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0