Sitter hos Clara :D

Hej hej, hade en trevlig dag igår :D
Hittade en leopad linne/kort klänning, en bikini överdel, present till Clara och lite smått och gott (:

Vi käka på Mackmakeriet :D


Min och Claras lunch! :D

Kom hem vid halv sju tiden!

Hihih, gick hem och så bestämde jag, ellen och clara att vi skulle sova över (:
Vi sov i Ellens båt som låg nere vid hamnen! :D
Läskit men riktigt kul! :D

Vi åt pizza på R2, XD flummmflummm hela kvällen!

Och nu sitter jag här hos Clara, vi ska snart käka wook, men just nu sminkar Clara sig, jag har precis plattat hela hennes hår (:

Sen drar vi till Ellen (L) Det blir att sova hos henne inatt, och typ ha filmkväll/eurovision kväll! :D

Fett najjs kommer dfet att bil! (L)

Älskar er !!

påväg till R2



På R2 med Ellen! :D

Hejdo hare!



Kommentarer
hanna<3

snacka om flum i helgen:P

skit kul<3

2010-05-30 @ 15:19:45


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0