Hemma!

Tjotjo!

Har varit med maddi idag!
Vi cyklade hela tiden, typ!
Vi började med att cykla till Röttle xd sen upp till Gyllene Uttern, typ!
Sen till Reaby, xd och där va vi med Eddie, Julian och Tobias (:

Eddie knäckte ryggen på studsmattan :( stackarn ):

Ah sen efter 45 minuter cyklade vi hem igen xd
vi cyklade genom röttle!

Maddi skulle med en färja så hon stack sen, och då stack jag till Mormor eftersom vi var bjusna på mat där :)
Vi åt för, varm och
efterrätt! :D

Och sen orkade inte jag vara kvar där så jag och syster stack ut och cykla en timme :o
Har lite ont i röver just nu!

xd

Jag har inte tagit några bilder idag :( men jag bjuder på en bild på Bobbo (=



Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0