sommar solen varade bara i två dagar :(

som sagt sommarsolen och sommarvärmen varade inte länge, nu är vi tillbaka på det gamla trista vädret...
Jag ligger här halvt vaken o funderar på om jag ska upp eller inte, BRRR... det är så kallt utan täcke.
ska till stan senare idag och köpa lite saker, blir nog hemma till ett om inget händer!
Jag vill ha ett modem så man kan ta med sig datan till Gotland, men drömm och glöm Julia, det fåår räcka med mobilblogg. Jag ska ha den "fattiga" mobilen med mig eftersom min mobil dampar och ibland kan man inte sätta på den, så jag vill vara på den säkra sidan (:

Men strax ska jag gå upp!

funderar på att göra en  smoothie till frukost (:



Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0