Segling och en tam fluga!

Sitter i min säng, "försökte" precis släppa ut en tam fluga men han ville inte lämna mitt finger, han var jätte tam :o Han satt på mitt finger i säkert 10 minuter, och det gick verkligen inte att släppa ut han! Men nu är han ute!

Idag har man seglat då, det var jätte skoj, jag sög men va gjorde det? Jag seglade inte till Gränna iaf, hehe.
Jag seglade med Erik, maddes kusin, och han är najjs. Bara det att hela vår båt läckte! :o Så där jag satt var det minst 5cm vatten ! ;o gissa om jag blev blöt?
Men det var naajjjs endå! (:

bild i repris!



Kommentarer
jennifer

flugan kanske tyckte du luktade bajs ... haha skoja :)

2010-06-22 @ 20:21:02
URL: http://jeennifeeer.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0