Hemma! (:

Hej hej, jag har precis kommit hem från en toppen dag på LISEBERG! (:
Eller aa, vädret var ju inte så mysigt, kallt och blåsigt och REGN, :(

Åkte massa kuliga saker med Maria , hihi (:

Jag vann en 2000gr chokladkaka och en 400gr ahlgrens bilar! (:
Alla i bussen bara, åhh kan inte jag få smaka?! (A') Men jag har inte öppnat sakerna än!
Hallo, sommaren har precis börjat!

Vi åkte ifrån Liseberg vid 20.00 alltså var vi där i ca 8 timmar, men det räckte gott och väl i det kalla vädret!!
Hade ingen regn jacka med mig så jag fick gå och frysa! heeh!
Hela tiden sökte vi efter värme, mnär vi frös allra mest gick vi och kollade på "sammys äventyr" den var helt okej faktiskt (:

På bussen hem var jag typ den enda som sov, och stackars julia var typ åksjuk eller något så hon spydde i bussen :/ Krya!!!

Men nu ska jag sova! Godnatt!


Kommentarer
clara<33333

presic för när vi kommer så kommer gotland att förvandlas till ett llungt å stilla plase öö not!!!!!

<33333333333333

2010-06-13 @ 08:35:20
URL: http://clazanzzzxd.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0