Hej jag sitter på färjan nu påväg till...

Hej jag sitter på färjan nu påväg till ön, det ska bli kul att göra något med madde och hennes kusin:) eftersom jag ska sova hos henne så kommer inte jag ha någon tillgång till internet så det kanske bara kommer något enkelt mobil-inlägg! Vill bara säga grattis vill världens snyggaste tjej, GRATTIS linn<3 Kan inte skicka sms för har min fattiga mobil, så jag har inte ditt nummer :( Men hoppas du får en toppen dag, och förlåt för att jag bara loggade ut från msn innan men min dator va lagg:( Städade lite innan, så nu känner jag mig duktig:) ses kanske ikväll då!



Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0