Gitarr!

Just nu övar jag på gitarr som jag ska spela imon på avslutningen!
Åhh, kan inte tänka mig att vi faktiskt slutar skolan imon!
Tänk vad ett år har gått snabbt, det känns som vi bara gått i skolan några månader!

Har precis sminkat och lockat systers hår, och nu är hon på sin avslutningsmiddag! :)
Linn kanske kommer senare också, så kan vi spela lite gitarr!

Efter avslutningen imorgon ska jag, Clara, Maddi, Marion ev. Moa, Ellen, Cajsa, gå till Haglunds och fika (:

Tänk att om om typ två månader börjar vi sjuan!
Det ska bli både roligt, och sorgligt att splittras från världens bästa klass!



hiih, lite lagom gammal bild!


Kommentarer
clara<3

hiih:D<3333333333333333333333333333333333333

2010-06-09 @ 18:38:57
URL: http://www,clazanzzzxd.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0