Förlåt för tråkig uppdatering...

Vill säga att jag är ledsen för dålig uppdatering, har varit "internät-lös" i två dagar nu, men har försökt att blogga med mobilen, men jag har en fattig mobil just nu!

Men ska bättra mig nu, imorgon blire att tvätta och sånt, inte kul. Sen ska jag ut till Öa på eftermiddan på seglar-läger med maddi och hennes kusin, Erik. skojskoj.

Jag och pappa följde Clara hem för tio minuter sedan, det var skönt att ta en promenad såhär på kvällen.

Jag hittade ett fågelägg på gräsmattan herrom dagen, tyvärr var det redan "kläckt"
bosse vill inte att jag ska sova, han springer runt med min kudde -.-

godisgris som vanligt då!

 

kan tyvärr inte lägga in mer bilder, för den laggar! :(



Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0