Duschen väntar!

Ska snart hoppa in i duschen, vaknade halv elva idag ungefär!
Jag har bara suttit framför Tv'n i två timmar, så strax ska jag göra mig iordning! Ikväll ska jag och clara ut och fota (L) Får se var vi tar vägen! Saknar klass 6 otroligt mycket, vaknade vid sju imorse och trodde att jag var försenad till skolan, sen kom jag på att vi har sommarlov och då kunde jag somna om!
Det har bara gått fyra dagar sen sommarlovet började, men det känns som jag inte har träffat min klass på evigheter!


idag är det "nästan" fint väder! (:



Kommentarer
Ellen<3

får man hänga med och fota kanske?<3

2010-06-14 @ 13:24:57


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0