mot faster

- snart iallafall!

Ska bara vänta på att Clara ska komma hem från jobbet och så ska jag göra mig iordning också.
Det blir något gott hos faster hoppas jag! Och imorgon ska vi vara hundvakter åt hennes hundar, sånt tycker jag är skit kul...  :D

Har varit väldigt trött och seg de senaste dagarna, idag vaknade jag halv tolv, vilket är ovanligt för mig..
Had väldigt kul med Maria igår också, vi spelade Mario och kollade på film, skrev låtar, sjöng och mycket annat trevligt... Hennes mamma och Jenny kom och mötte henne framåt halv elva! :)

ses!

Detta är en av hundarna som vi ska vara "hundvakt" åt, har tyvärr ingen bild på Tippa på denna data, det får bli någon annan gång.
(bilden har ni sett förut)



Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0