jobbar....

Hejj! Igår var ju jag med maddi som ni vet. Vi hade jätte skojj. Vi delade på en glass i hamnen och senare på kvällen följde jag med henne över till ÖA. Där kollade vi på bio, Eclipse. Skit bra, kan nog vara den bästa, nee, första filmen är bäst, hihi.

Jaja, åkte med halv elva båten hem i förmiddags. Och nu har jag jobbat i en timme eller två. Stapla ved, jippie.
Men om vi ska få värme i vinter så måste ju det ocskå göras, även om det är värds tråkit och man blir skit svettig :o



♥♥♥♥♥/5


Kommentarer
linn (a)

vet :jj

JAG FUSKAR NT (a)



dsm, ska vi ut och fota en sväng?

2010-07-09 @ 19:23:58
URL: http://linnthegiirl.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0